jullov

idag hade vi julavslutning i skolan. Först när vi kom dit så bjöd lärarna på frukost och fika i deras fikarum, mhm. as mys. sen så kollade alla mediatreor på Sunes Jul. Hann dock bara med två avsnitt. Men det är ju helt underbart med Sune. Är ju faktiskt uppvuxen med Sune. Alltid när jag och brorsan var små så somnade vi till Sune-band och jag vet inte hur många gånger jag har sätt Sunes Sommar. Böckerna hade vi också. Sune in my heart. Mycket Sune nu. men whatever, efter lite mys i klassrummet så drog alla vidare till folketshus. Där bjöds det på julmust och lussebullar. Sedan blev det tävlingar, priser och uppvisningar utav filmer som olika elever har gjort. Den bästa var Jockes och olofs, två klasskamrater, deras film (eller en triler var det egentligen), var helt otrolig. De effekterna. Så sjukt duktiga! Nästan så man blir lite stolt, även fast inte jag har ett piss med de o göra? hehe. Sen blev det att krama om alla och önska god jul osv. Kände lite blande känslor, skönt med lov.. fast nu kommer jag inte få träffa alla igen förens i mars.

Lite bilder från idag. 


 Victor och helena

mitt göll och jag                                                                          folk i folketshus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0