myskväll

idag somnade jag på bussen mellan Örebro - Karlskoga, det brukar jag ioförsig nästan alltid göra men den här gången vaknade jag inte vid slutstationen. Men som tur är så finns det snälla och omtänksamma människor. En liten farbror kom och knackade mig på axel och sa att bussen snart skulle åka tillbaka till Örebro och han tänkte att jag säkert inte ville vakna upp där. och nej, självklart ville jag inte de. så jag tackade för väckningen och sprang av bussen. Sover så jävla skönt på bussen. När det är lite mörkt ute, så slår man på mp3:n, med lite Maria Mena, eller coldplay eller lite eva cassidy kanske, helt underbart.. då slappnar man av till 100.
Väl i karlskoga så tog jag mig hem till Natta, där massa andra brudar höll till. Vi spelade spel och käkade tacochips och tacosås. Jättemysigt! Fast jag är dålig på spel dock. Nattis vann. Men det var ju hennes spel också.. hehe

imorgon är det julavslutning i skolan. Sen kommer inte jag att komma tillbka till skolan förens i mitten av mars. Går direkt ut på tio veckors praktik efter jullovet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0