lurendrejare

Första april igår och det drogs aprilskämt från höger och vänster.
Helena lyckades bäst tror jag :)

Förutom aprilskämten så var jag och hälsade på Noser. Det var alltför längesen!! Men han kom allt ihåg mig fortfarande. Helt tokig blev han. och när jag gick därifrån hörde jag honom ylandes när jag var flera kvarter bort. Lille bubben.
Jag har saknat honom som fan.
Men i helgen ska vi ta hand om Godis (nosers mamma). Det blir mys att ha den gamla tanten omkring oss igen.


idag har jag tjänat ihop 500 spänn lite lätt. var hos moster och hjälpte henne att putsa förster i glasaltanen osv. Imorgon blir det att ta växthuset. cash cash

Noser


för exakt ett år sen var jag hundvakt till sånna här godingar


mosters växthus

/L. Aronsson

Kommentarer
Postat av: fansi

lisa nu får du sluta uppdatera så HIMLA ofta ;)

2009-04-08 @ 16:09:02
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Ulrika

sötaste vovven ju! :)

2009-04-16 @ 20:35:54
URL: http://ullerika.webblogg.se/dagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0