Morgon Rockar

Fanny tycker att jag uppdaterar så HIMLA ofta. vet inte riktigt vad hon menar med de men.
;)
nej men nu äre såhär att jag har helt enkelt lagt min energi på andra saker än datorn den senaste veckan. vilket har resulterat till en så kallad bloggtorka.
så är det med de.

Vi har ett litet projekt på gång. eller ja.. det är Nattis som har styrt upp det. hon ska göra en musikvideo för ett slutprojekt i skolan. och jag hakade självklart på. tänkte att även jag kunde visa upp det för min medieproduktionslärare på min skola.

Igår var jag, Nattis och Natta i stugan. Natta sjöng in låten vi ska ha. Pappa mixade för fulla muggar på sitt lilla mixerbord.
Vi kom hem vid 01 på kvällen. och imorse ringde klockan vid 05. Då var det att grabba med sig kamerorna och värma upp Cicci. För är skulle det bli film. Cicci som skådis. hon är liksom dansstjärnan.

Bra blev det iaf.

Här är lite bilder från i morse.


Älska Natta i morgonrock.


Nattis fixar kameran


Cicci laddar..


så vackööört


cicci kör hårt.


"hopplasteg" ;)


jag hade en idé.. fast den sket sig ganska hårt. lite träääligt

/Lisa Aronsson




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fiiina bilder :)

2009-04-10 @ 00:32:49
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: lisa

Tack vännen :)

2009-04-10 @ 00:47:18
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: emp

ja tror det kommer bli skiiit bra :)

2009-04-10 @ 01:39:24
Postat av: lisa

emp: får hoppas på de :D

2009-04-10 @ 16:25:33
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0