east mountain

Värd dag/kväll!
Min kväll har jag spenderat hemma hos fam. Östberg.
Mycket trevligt må jag säga.
Där var allt som vanligt iaf.
Martin stod för grillningen, muttrade lite över Nattas mycket manliga beetende och var så otroligt övertaggad på Europaspelet.
Britt-Marie gick runt hemma med ett leende på läpparna som vanligt och såg självklart till att man hade en kall i handen.

tack för en myyycket rolig/mysig kväll.



Natta och clara.
 

vändåtta och öl


ohhh mysarna


Martin the grillmaster


Vi spelade Euorpaspelet. Martin var taggad och Natta skrattade så snussaften rann.
förövrigt så vann jag!!! det kommer jag leva länge på..




Nu blire sängen.
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0