december

Skönt att slippa regn och rusk för några dagar!
man blir genast lite piggare när solen tittar fram.
Idag blev det en promenad i det fina vädret.
tog med mig kameran också.



gick runt ängebäck. Har nästan en exakt likadan bild härifrån fast då är gräset grön.



frostisisisis


annars då? jag mår bra. min kondition har förbättras
 och min matlust har kommit tillbaka (den försvann där i några dagar).
men nu är den tillbaka! tryckte i mig mammas nybakade lussebullar förut så mig är det inget fel på.



Kommentarer
Postat av: Natta

Jaha vad synd. Har faktiskt tänkt mig att åka upp nån helg här i dec, för lite julshopping + o hälsa på fanny. Vet dock ingen specefik helg. Men du är hundra på att du åker denna helgen eller?

2009-12-02 @ 23:21:00
URL: http://nathalya.blogg.se/
Postat av: fanni

finfinfina bilder :) här i stockholm har jag LUSSEBULLSMANIA, kan inte sluta äta lukta & känna på dom jävlarna (jag skriver det här för att du skrev om lussebullar först. ingenting jag bara häver ur mig liksom) underbart ! vi ses i helgen maybe <3

2009-12-03 @ 22:34:43
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0