lalalala laaaa

har varit lite dålig uppdatering här.
vårat internet har levt sitt egna lilla liv tror jag.
men nu är det fixat! wiho.. lätt 4 av 5 toasters.

HELGEN DÅ?
jag var nog den ända svensken som inte såg Idolfinalen.
plus dem jag var med givetvis (sara, jennifer, henke, erik och linn)
vi skulle egentligen kolla. men henke fick inte igång boxern.
så vi korkade upp istället. haha. varför inte liksom. massa mys med vin.

lördags blev det fest i degerfors. var nere i Halla och kollade lite på cupen också.
sedan var vi snälla mot plånboken och stannade kvar och festade i dfs istället för att slänga ut pengar på hotellet.
så nu har jag kunnat köpt mig en nyårsblåsa.
en långkläning. hoho
OCH, ett par fantastiska stövlar. fast dem fick jag i förtidig julklapp. ska slänga in en bild på dem sen.



jag var mysipysi i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0