pusssthlmpuss.

god kväll.
en snabb uppdatering då..
lysssnar på spotify och känner tandkrämssmaken i munnen.
ska snart krypa ner i min säng.

imorgon blir det en tripp till stockholm över helgen, underbara stockholm.
med goda vänner. Fiskade med mig Jennifer, Nattis och Sara.
kommer bli helt fantastiskt bra.. Träffa brorsan, julshoppa, mysa och förtära lite alkohol givetvis.



min fina bror som står för husrum till oss könor.


Ha en bra helg allesammans!


SP. en liten hälsning till Camilla som jag vet läser min blogg.
Tack, söta du.
Så fint med personer som dig som tar sig tid och förmedlar gläjde.
För mig värmer det! DS.

/lisa



Kommentarer
Postat av: Camilla

:) ha en toppen helg i Sthlm!

2009-12-04 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0