sthlm, lör

Lördagen blev det att åka in till stan och shoppa. 
jag köpte inte så mycket men de jag köpte är jag sjukt nöjd över!!  
hittade en julklapp också. en.
får fortsätta leta här hemma.

när vi kom hem från stan var vi slitna. så vi vilade ett litet tag.
men sen vara bara på't igen.
vi gottade oss med 6liter vin, öl, baja päron och jordgubbsdrinkar.
vid 01 åkte vi in till stan. hamnade på Café Opera.

kvällen slutade med en sjuk taxiresa hem efter att vi virrat bort oss heeeelt.
"här, du får 120 spänn och Sara", jag till chauffören klockan 05.00




















och här svirade vi runt. var så grymt jävla roligt!!
drinkar och champange hejvilt. dans. härligt nytt roligt folk.


ah, idag (sön) blev det bara att sova ut och ta vårat pick och pack och tråkigt nog åka hem igen.
helgen har gått så sjuuukt fort.
har haft de jättekul. tack alla som gjorde den värd! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0