fredagen den 13 och alla hjärtans dag

I fredags, då det också råkade vara den 13...råkade jag inte ut för någon otur. det ända som hände var väl att jag gick upp i fel port när jag skulle till Jonas, började ringa på på en dörr som jag trodde var Jonas dörr. när jag tillslut kommer på att jag är helt fel så vänder jag på klacken och springer därifrån. Möter en kille i trappan. När jag är påväg ut så hör jag hur en tjej öppnar dörren precis när han är utanför. Resten av berättelsen får de stå för.
Fast det vill jag inte kalla otur, utan mer pinsamt.

När jag väl var vid rätt port och rätt dörr så möttes jag av en Jonas och en Emelie. vi skulle laga mat och mysa. maten och myset blev bra.. förutom att jag låg och tjöt i flera timmar. jag åkte nämligen på att skala rödlöken till salladen. Och jag som är så jävla känslig fick rusa till toaletten med långa svarta sträck på kinderna. Bort med sminket och sedan var mina ögon helt fucked up resten av kvällen.

SKA ALDRIG MER SKALA NÅGON TYP AV LÖK! lite synd dock eftersom jag älskar lök.



I lördags, på alla hjärtans dag, blev det faktiskt en väldigt kärleksfull dag. Frukost med Emlie, god mat i stugan med familj + Nattis och Kadiff. Sen mys. brabrabra.



Förra året på alla hjärtans dag.


Kommentarer
Postat av: emp

mm mm mm, emostile, black stripes på kinderna ;) me like! mer löök åt lisa! hehe men vi hade det myys iaf, fast det var fred.13e

2009-02-16 @ 14:54:10
Postat av: lisa

emp: haha, I like that stile ;) absolut.. fanns inget mer än löken att klaga på!

2009-02-16 @ 15:15:14
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0