solis inne, brun inne, Rudolf

jag älskar Rudolf i sunes sommar.
"Karin! Jag har har en liten grej till dig som jag har köpt på secondhand, det är en sollampa. (viktigt med en avståndsmätare också), ah du kan ju se själv, det är en liten lapp med här också. (som det står Solis inne, brun inne, Rudolf , på)"
hahahhaha, kung eller?

mina och jennifers har dagar börjat bestå av att vi lägger in så många kommentarer som möjligt som kommer från Sunes sommar filmen. allt blir så mycket roligare då. och även från Mia och Klara, som visas i SVT på Söndagar.




Fanny, Jennifer och jag på Wickan i Lördags. Har snott bilderna ifrån schfanny.blogg.se/schfanny




Fotade Misconduct i fredags. blev dock lite stressigt eftersom vi skulle iväg till karlstad och kolla när Commit a crime skulle spela, som förövrigt gjorde en jävligt bra spelning!

 /Lisa Maria Aronsson


Kommentarer
Postat av: fansi

schysst bilden blev! (: sune rockar, hoppas du hade kul i lördags !

2009-02-02 @ 19:24:04
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: lisa

tack fanniii. ah det hade jag allt! puss

2009-02-02 @ 20:08:46
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: Natta

Mmm, visst äre coolt! =)

2009-02-02 @ 21:23:48
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: emp

tjoo, nice pic! min underbara fotograf vän :) tänker på dig och saknar dig lite, saknar sommarn -08, det var tider det.. hörs snart, pöss

2009-02-03 @ 06:18:53
Postat av: lisa

emp: tack så mycket gumman :) DETSAMMA!! till helegn äru fan MIN. ok? puuuuusss



2009-02-03 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0