spökkväll

i onsdags blev det spökkväll hos Tina. Kan ju säga att de som var skeptiska när de kom dit, gick hem troende.
Troende på att något var med oss denna kväll.
fortsatte lite igårkväll också, fast det avslutade vi ganska snabbt. blev lite obehagligt. men jag ger inte upp.. jag vill veta mer! fanny och jag har smidigt lite planer på hur vi ska gå till väga.


aja, förutom dessa "häxerier" så har vi sovit hos varandra, käkat pizza, sölat massa skit och varit mer eller mindre dumma i huvudet. idag fortsätter tokigheterna, Tina fyller 20 så det blir att gratta henne. kul kul.
Du blir dusch, sen kommer jennifer och hämtar mig.

Ha en bra helg.



GRATTIS TINA!



Tinas kisse.


alltid fläkten


haha, sommarflickan


fölk och pizza






Kommentarer
Postat av: Brorsan & löpare

Cissi, sluta titta på pizzakartongen, vad har vi sagt om det där....

2009-02-09 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0