2008 + 1

Då var jul och nyår överstökat, bara sådär. bra, dåligt, bra, dåligt, bra bra bra. helt plödligt har året blivit 2009, vilket betyder studenten för min del. helt sjukt. äntligen är det min tur att ta ett kliv ut i vuxenvärlden. för nu är jag fan trött på skolan, efter många års slit i skolbänken ser jag nu fram emot att göra något annat. jobba, resa, flytta, lära och träffa massa nya människor. sen kanske man hamnar i vid skolbänken igen, men inte än på ett tag i alla fall.
Kom på nu att jag inte hade något nyårslöfte iår. fick ingen nyårskyss heller, haha. dåligt! eller kanske inte.. nyårslöftena burkar oftast gå åt helvete och någon karl är vill jag inte ha nu ändå.


Annars då? Har spendendrat mycket utav mina senaste dagar tillsammans med min vänner. mina fina, underabara vänner. Skulle kunna skriva så mycket bra här om dom alla, skulle kunna sitta i timmar. men vad skulle det leda till? jag hoppas ni vet ändå hur mycket jag uppskattar, respekterar och älskar er!


just nu är det jag, soffan och en stor rykande tekopp som är lika stor som en soppskål. älskar't. lite musik på det också.
Något som spelas hos mig nu på kvällskvisten är;
Soldiers of Jah Army - True Love
Lykke li - until we bleed
Maria mena - I'm on your side
Kings of Leon - use somebody

Lyssna och må bra. God natt, puss lisa


      


Kommentarer
Postat av: fanni

kings of leon <3

2009-01-04 @ 18:57:01
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0