åk med mig

nu sitter jag hemma i min säng och dricker upp min varma oboy. det var inte meningen att jag skulle dricka upp den här hemma, utan den skulle drickas ute på isen. hade nämligen viljat åkt skidskor idag. så nu sitter jag här och tycker att alla är lite dåliga för att ingen vill åka med mig. men men, får väl hoppas på att den här kylan håller i sig ett litet tag till så jag kan få åka någon annan dag. annars kan det gärna få komma lite mer snö. så man kan åka pulka! eller snowboard kanske, jag vill jättegärna lära mig att åka de. skulle ju vara as fränt om man kunde ta sig till Åre, och hälsa på Louie, så skulle han kunna lära mig. mmh, hade jag pengar och framförallt körkort så skulle jag inte tvekat på att åka nu på en gång!











Kommentarer
Postat av: fansi

hoho bloggis :D fan va najjjjs :P

2009-01-04 @ 17:55:12
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: lisa

ja då. nu är jag bloggarn igen ;)

2009-01-04 @ 20:16:12
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0