fucking freezing

idag blev det minnsan lite skridskoåkning för min del. Fick med mig Jennifer och Emelie. jag trodde att vi låg ungefär på samma nivå när det gäller att åka, men när jag märkte att jag var snäppet vassare än vad dom var så kan ni ju förstå hur det såg ut ;) nej då, ni kämpade på bra tjejer! men tror det går bättre att åka skridskor är att GÅ skridskor, hehe. kul var det i alla fall. tills solen gick ner och vi blev ensamna på sjön samtidigt som det åksa under isen, lät det som.


Igår slutade kvällen med utgång. fast jag hade sagt att jag absolut inte skulle dricka. jag var mest otaggad. men sen kommer Jennifer hit med halva barskåpet och började blanda drinkar till höger och vänster. och det tackar inte Lisa nej till såklart. så det slutade med en vistelse på Stattshotelet i alla fall. men gick in gratis så förlorade ju inget på det. mycket dans blev de, och orden för kvällen var nog "godzilla" och "stackars ensamna krake". haha.



En vinflaska saknas dock på bilden ;)



Söta junken


Gick ju ganska bra att klippa ihop två bilder till en. hm


Jag med drinken. det är rödvin i som jag inte tycker om annars, men den här drinken som jennifer fixade ihop blev as god!



Förresten så är det ju fel på vårat hus. Precis innan jag kom hem så vaknar mamma upp av att brandlarmet går igång. hon springer ner och stänger av de. sen lite senare drar det igång igen men den gång fick hon det inte att sluta tjuta. så mamma fick ta ur batterierna. och inte nog med de så står våran enda värmekälla här i huset och bara blinkar. ingen varmluft vill komma ur den. så det bli bara kallare och kallare här hemma. BRA timing när det är som kyligast ute idag också. -18. Toppen kul


Kommentarer
Postat av: emp

alltså, jag ägde ju!! haha, ägde som bambi =) men det var myys iaf, tack lisa för en skön tur på sjön..!

2009-01-06 @ 19:38:54
Postat av: lisa

svar emp:

jadå, du var allt duktig :) det är jag som ska tacka för att ni ville följa med mig!!

2009-01-07 @ 23:35:26
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0