hur svårt ska det vara

är så otroligt trött hela tiden. har verkligen skitsvårt för att ställa om mig efter nästan 4 veckors lov med sena kvällar och underbara sovmornar. men men, imorgon är det redan torsdag. den kommer säkert gå fort. ska på ett möte först med svt sen ska vi ut på "fältet" direkt. de kallar det så när man är ute och filmar och gör repotage.
har lärt mig så jäkla mycket de senaste dagarna. speciellt idag. idag var jag Peters lilla elev. vi satt i ett rum och gick igenom ljussättningar, tips och knep man kan anväda sig av och så fick jag pröva att filma med kameran för en kvarts miljon. herre, lite läskigt. kameran väger ju liksom 9kg så för mina så armar är den tung.

nu ska jag sova. fy fan va värt!
god natt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0