lipstick - makes a women complete

eller jag vet inte? med tanke på överskriften? lät bra. men kanske inte ändå. fast.. jag har i alla fall ett läppstift som får mig att må bra. hihi.
jag kanske är lite knäpp, eller bara uttråkad. blev så ruskigt sugen på att fota idag. men eftersom jag inte har kommit ut och fotat något den senate tiden så har det mest blivit tråkiga posebilder. idag blev de det också.. fast lite mer  annorlunda. är sjukt taggad på att ta lite seriösa bilder. något uppstyrt och välplanerat.









nu ska jag sova. kommer antagligen drömma om att jag rider inatt igen. har drömt de hela veckan. fattar inte varför? nog för att jag älskar hästar, och att rida. men vafan.
sökte lite på googel och kollade om jag kunde hitta något som kanske kunde passa in;


"Om du t ex drömmer om hästar så bör du fundera över vad hästar betyder för just dig. Det skulle kunna vara styrka, snabbhet, vildsinthet, fara, trygghet, kärlek eller vad just du får för associationer.
Att rida på ett djur: nya utmaningar och positiva nyheter, vanligen på jobbet."

OKAAAAJ? god natt


Kommentarer
Postat av: emp

omg va snygg den sista bilden var...! =)



annars så likna du mig på halloween, hahaha, just kidding ;)



miss u raring! pöss

2009-01-16 @ 06:00:30
Postat av: lisa

emp: ah, den gillar jag också mest :)

haha, men det gör jag faktiskt. fast du var snäppet snyggare då ;)

pusspuss

2009-01-16 @ 13:12:27
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0