dop

"Barns gråt är en förmaning: älska mig när jag skriker, när jag väcker dig mitt i natten, när jag stör dig, när jag är uppnosig, när jag är olydig, när jag lämnar dig. Jag är din för alltid. Och du är min. "




inte okej med vatten på huvudet!



Gudmor, Helena, häller upp dopvattnet

Gött med fika efteråt.



Malin och Alvin.



Ah, igår var jag alltså på dop. Helenas storasyster Malin döpte sin son Alvin. det var jättefint! och de har verkligen sötaste barnet. kan ju inte bli annat än sugen på att skaffa sig en egen liten knodd. fast för min del kommer jag att vänta ett bra tag innan jag skaffar barn. vad jag vet nu i alla fall. har massor jag ska hinna med innan mitt barn får välkomma denna värld, hehe.

annars har min helg varit lugn. skönt måste jag säga. ingen alkohol. blir nog inte de på att tag heller.
nu blir det duschen och sen ska jag lägga mig och kolla på Trollkarlens hemligheter som börjar klockan 21 på 5an.
imorgon är det också min första dag på SVT. AAAAH.




"Så försiktigt, så varsamt, så ömt en far lyfter upp sitt nyfödda barn. Förbluffad av den kärlek han känner... eftersom han egentligen aldrig trott på underverk."



Kommentarer
Postat av: Natta

Mysig unge :D

2009-01-12 @ 14:42:16
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: lisa

eller hur, helt underbar :)

2009-01-12 @ 21:05:47
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0