svt, here I come

Imorgon börjar dag ett på min tio veckors långa praktik. fast för mig kör den igång på riktigt nästa vecka. då kommer jag att befinna mig på SVT i örebro och vara med på nyheterna och ett program som heter Eftersnack tror jag? det kommer nog bli kul, intressant, lärorikt osv osv. Idag åkte jag in till örebro, först  åkte jag till skolan och pratade med lite lärare och hämtade lite papper till praktiken.
Åkte sen vidare till stan och mötte upp min Michelle. vi shoppade lite och jag fick med mig ett par byxor, en tröja och kasst smink hem. vi käkade också, jag tog en ost och skinkpaj med massa sallad, bröd och vitlöksdressing till. gööör gött. 
men nästa gång blire sushi, eller hur Michelle? 
på tal om sushi så har pappa köpt en kokbok där det står massa bra tips om hur man gör suchi hemma. pappa tycker inte om suchi, fast jag tror han skulle vilja göra de. pappa gjorde iordning lite wok förut, och då fick jag äta med pinnar, jag måste ju lära mig. det gick ganska bra. men ibland satte jag munnen vid tallriken och skyfflade in maten i gapet med pinnarna stället, hehe.  



rea sminket

'
tröja på rea från carlings och byxor från vero moda


sygga OCH sköna





Ha det bra. God natt

Kommentarer
Postat av: bella

ooh eller hur :) Kul att du har en blogg , nu kan jag vara inne o snoka hehe ...

2009-01-08 @ 08:04:30
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: lisa

hehe ah absolut.. gör det du :D

2009-01-08 @ 13:46:20
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: emp

duu, skyffla in maten? väldigt kina like beteende =) höhö nu blire åka skrillor av! pöss

2009-01-09 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0