öl och söl














mina mål för den här helgen var att få träffa mina vänner, dricka öl och äta cheeseburgare. alla målen fullföljade jag, nästan. det fick bli ett maxmål istället för en cheesebugare.
Fredag: efter praktiken åkte jag hem tilll Östbergs i dfs. Där bäddade jag och natta ner oss i soffan och gottade oss med chips, dip, godis, smörgåstårta mm. sen blev det massa prat och övernattning.
Lördag: jennifer och jag planerade söl oh öl kväll. helena joinade också. sen dök natta och linn in, nyktra. det blev ölspel och massa söl.
Söndag: ledat i sängen halva dagen. sen åkte jag och jennifer in till kga. först en sväng till Max och käkade hamburgare och efter det vidare till natta där också cicci och fanny var. blev massa skratt och tokigheter som vanligt.


det var min helg.



/L


Kommentarer
Postat av: fansi

mohaha vi har alltid lika trelivgt :)

2009-01-20 @ 13:08:28
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0