जंगली चूहा

mina smliegropar är upp till skyarna. varför? jennifer åkte precis hem. men inte för att hon precis åkte utan för att hon har varit här. Den könan kan få mig att skratta vill jag lova.

Idag har varit en konstig dag. vaknade vid halv elva. ville inte gå ur sängen pga av det dåliga vädret så jag låg kvar och läste min nya bok en liten stund. somnar om och vaknar..lite senare. hm.
min dag blev helt föstörd efter de.

jag har varit och handlat och duschat mitt hår i mitt nya schmpoo (haha). löjligt!

kvällen blev mer givande. jennifer kom hit så jag lagade mat åt oss. Potatisgratäng med rotfrukter, kyckling, sallad och vitlöksbröd. jävlar vad vi käkade.




aja oko oko aja. nu ska jag försöka sova.
imorgon ska jag och Natta till örebro tidigt (hon måste förövrigt tyckt att vi betedde oss helt stört idag, mer än vanligt alltså).
ha det fint. God natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Såg in Moster A. (vet ej vad hon heter) men hon hade en fin blus. Vet du var den kommer ifrån?



Mvh Linda

2009-07-23 @ 18:50:13
Postat av: lisa

sv: Hej Linda! Hon köpte den i stockholm för ca 3 år sen. Dock kommer hon inte ihåg vart ifrån.



Ha det bra :)

/L

2009-07-28 @ 23:59:24
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: Holly

Du är lika söt som alltid du, Lisa! :)

2009-08-17 @ 20:34:19
URL: http://hollymaria.blogg.se/
Postat av: lisa

sv HollY: oh, tack så mycket sweetie :)

2009-08-19 @ 14:21:48
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0