Insane är helt INSANE!!

Jag dog lite idag. Under ett fårtal minuter.
Hinner knappt komma in på Grönan innan jag och såkallade "mål-Otto" står i kön till Gröna Lunds nya åkattraktion, Insane.
Både jag och Ulf håller med varandra om att vi upplevt en näradödenupplevelse idag.
Men jag vill göra om det igen. Adrenalinkicken man får är fan lätt värd all väntan i kön och den fruktansvärda åkturen. När man kommer ner därifrån så skakar man och skrattar samtidigt. Det känns som man skulle kunna springa ett helt maratonlopp.
Man övervann sin rädsla och man är dum nog att vilja göra om det igen, och igen.
Helt insane!
'


har varit en as bra dag på grönan tillsammans med mostrar och kusiner plus massa god mat.
Sushibuffén satt inte helt fel i magen!
nu ska jag sova i Hannas rosa flickrum, imorgon väntar en ny dag i vår underbara huvudstad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0