jag kan om jag vill

klart jag kan. jag är inte bara en "slacker" som softar runt hela dagarna och gör preciiis det som fallar mig in.
nej, inte bara. Idag har jag jobbat, m-m. powerwalk imorse, sen jöbba littö.
 efter de tog jag en sväng förbi ica och handlade två kassar fulla med diverse. därefter lagade jag mat.
jag är absolut ingen kung i köket, men det enkla och snabblagade är oftast det godaste!



en sallad med färskpotatis och fetaost med egengjord dressing och en köttabete.


till efterrätt blev de mjölk och jordgubbar från vårat lilla lanne.

"Det är som jorbgubbar som plumsar ner i mjölk, fy fan vad gött"

Kommentarer
Postat av: Emelie

HEJ!

Du är så otroligt duktig på att fota. DU måste bli nåt inom foto tycker jag!!!

Eller modell för du är gör snygg!



Kanonbilder!

Kram

2009-07-21 @ 09:30:05
Postat av: lisa

av Emelie: Tack så mycket för en fin kommentar. så snällt av dig! Jag får väl fundera på vad jag vill göra helt enkelt, så bakom eller framför kameran? ;)



Ha det bra!

Kram

2009-07-21 @ 15:04:51
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0