bra dagar

Igår kväll kom jag hem igen. fy tusan vad dagrna har gått fort.
jag älskar sthlm. kan inte få nog av det stället
dessa dagar har iaf bjudit på bland annat en heldag på grönan, barnvakt, käkat ute, öl, cosmonova, skansen, grönan igen och stan.
denna gång blev det mer att turista i sthlm. shoppade inget. får bli massa utav de i gbg istället.

lite bilder från min kassa lilla digitalkamera från 90-talet..


påväg mot Insane.


barnvakt och smultronplockning


på restaurang med moster B


och moster A


jag smygfotar kenny på skansen


mat och bärs inne på grönan


mp3, kinapuffar, en bok och tidningar får till och med ett försenat tåg att gå snabbast


/lisa maria aronsson.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0