häppi

  • 18/6 - Kolmården djurpark (gänget bestod av mig, Eric, Nattis, Natta och Heden)
  • 19/6 - Midsommarfirande i Henkes föräldrars hus. Mycket trivsamt!
  • 20/6 - Nattis fyller 19 jordsnurr!
  • 21/6 - AC FUCKING DC i gbg (gänget är; jag, Natta och Nattis)
  • 23/6 - Borlänge och  Peace & Love festivalen! 

helt fullspäckat nu fram till sista juni! men det är så det ska vara.
Sen i juli blire att ta det luuugnt. göra lite små utflykter bara, rida lite islandhäst osv :)
sen kör vi igång igen i augusti.
Jag älskar mitt liv nu. mer än vanligt.




ett lagfoto från några av oss på midsommar!



/en kärleksfull kram från L.


Kommentarer
Postat av: james

Du har en bra blogg :). Känner timmy, tims kompis ! Lägg till mig opå msn om du har lust att prata mer, [email protected]. Take care ! kram james från katrineholm ;)

2009-07-04 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0