bilder från fredag

Här är lite bilder från i fredags när vi var hos Emelie och Kenny och förfestade innan vi drog vidare till Wickan.


Jag och Jonas var först på plats. så vi började kvällen med lite Rock Band-spelande. Vi ägde! 
Jag klarade till och med av några låtar på medel på trummor. 


Spakisarna, sebbe och emelie. 


 Sandra kom och härjade lös som vanligt :)


Cassandra och Zanna.


Emelie vill armbåga mig.. och resten festar på



haha älska emelie och sebbe på bilden..


Fanny kom förbi också.. fast nykter :)


/LisaMariaAronsson


Kommentarer
Postat av: emp

skräll lisa, tack för att du förevigar mig å sebbe med alla dessa underbart snygga (!) foton.. mohahaha...

2009-03-04 @ 17:55:28
Postat av: lisa

emp: klart.. det är ju ni som gör fotona snygga ;)

2009-03-04 @ 19:32:13
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0