inget speciellt

jag har kommit på att det är låter väldigt tråkigt att säga inget speciellt. Som t.ex. "det hände inget speciellt igår" eller  "det var inget spciellt med honom/henne/dom/den/det".
Ah, ni fattar. Min dag har just vara så, inget speciellt. sånt är tråkigt. ibland skönt att göra inget speciellt.. fast inte i längden.
Min dag har bara bestått av en långpromenad med mamma och moster. sen handlat med pappa. jag var med och gjorde det dyrt för honom.. hehe.


Men igår, då såg jag en film. var på bio med Natta och Pernilla. vi såg Män som hatar kvinnor. Den filmen var däremot något speciellt! Lätt bästa svenska filmen jag sätt.




inget speciellt inlägg på en icke speciell dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0