mr.jones

countion crows - mr. jones
 
så himla bra låt. min favoritlåt när jag var 13. lika bra då som nu. Det är så att jag har spenderat halva dagen åt att kolla på massa gamla bilder från år 2003-2006.Jag  har dött lite, skämts lite, fått en klump i magen/halsen, skrattat högt, saknat och blivit glad av alla dessa kort. 
 Hittade även skivor med musik på som jag lyssnade på då, back in the days. bland annat låten Mr. jones.
Det var även musik som Frans Ferdinand, arctic monkeys, the mars volta, red hot chili peppers, incubus, AFI, mando diao, moneybrother osv,osv.


helgen då? lugnaste helgen på länge. knappt någon alkohol alls. en halv öl igår hos natta när vi gottade oss med ost och kex. men nästa helg.. då ni. då ska vi ut. och jag ska ha så jävla kul har jag bestämt!

Kanske skulle vara passande med lite gamla bilder till detta inlägg. men det kommer någon annan dag. kanske.
lite bilder på mig och jennifer från i fredags får duga :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0