panik

Söndagkväll och jag känner lite ångest och panik. ska tillbaka till skolan imorgon. har inte varit där iår än! Så nu blir det att plugga sönder. kommer säkert bli helt osocial nu, bara sitta hemma och plugga. orka? jag som haft det så bra.

Hur som helst. har haft en bra helg iaf. I fredags åkte jag in till örebro och träffade massa bra människor som jag inte träffat på längre. vi slöade, taggade och drack vin. mycket trevligt!

Igår lagde jag, emelie och jonas mat. det blev fläskfilé, potatisgratäng, sås och sallad. Gött vare! Sen tog vi oss vidare till Melkers och tog några bira. hehe

idag duchade jag och emelie Pripps. eller ja.. jag var mest med och blev bölt ;) sen blev det en långpromenad på 2 timmar. inte dåligt. ja kommer typ ha träningsverk imorgon.



Ikväll kommer vi till det svåra. Att ställa om dygnet! imorgon ringer klockan 05.45.



bilder från fredagen som jag snott från helena och malin.


mina snyggingar Helena och Carro


Först satt vi på Njuta och softade lite. jag kommer typ bli stammis där. mysigaste stället


Vi drog vidare till Lasse


Malin, helena och jag.



allt för mig. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0