baksmälla och jeansjacka

Baksmälla idag? Ja visst. inga konstigheter. fast det värsta var att jag jobbade i några timmar på hotellet med moster idag. Hon visste att jag skulle komma bakis, men kanske inte så seg som jag var. fy, för gott vitt vin som går ner som saft!

Igår hängde vi ett gäng hos Emelie och Kenny. sen blev det statt. väldigt rolig kväll, speciellt på förfesten.

Tidigare på förmiddan igår så var jag och mina brudar inne i örebro en sväng. jag följde mest med som sällskap. skulle inte köpa något. fast det gjorde jag ju iaf. en jeansjacka. dösnygg. lätt värt!



Har inga bilder från helgen så får väl slänga in lite bilder på mig och min nya jacka :)




Puss L


Kommentarer
Postat av: camilla

så jävla go stil har du, får styra tjejkväll igen, får snacka med jennifer ;)

2009-03-09 @ 14:17:19
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: bella

schnygg jacka!!

2009-03-10 @ 13:22:58
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0