bort med skiten

Nyss hemkommen från Jennifers place. Har sovit där i två natter irad nu. Första kvällen hade vi lite Mia och Klara maraton och igår lagade vi godaste maten (pasta med baconsås), sen kom Natta också!
Men måste berätta en sån jävla konstig grej som hände i förrgår natt. Det var såhär att.. Jennifer, ramlade ur sängen. haha, visst är det konstigt. sånt gör man ju bara inte längre. kul var det iaf. när hon låg där på golvet, kollade upp, och sa "Oooj då". sedan tillbaka upp på sängen och somnade igen.
heheh


Igår fick jag förövrigt ett infall. jag slet ut allt i garderoben och från byrålådorna och mixtrade om lite. Slängde lite kläder och skor, och de kläder som man inte använder men inte heller vill kasta fick hamna i källaren.
Så nu är det mycket mer ordning. hoppas det kan hålla sig så ett tag bara!
Dokumenterade detta med lite bilder också.


kläder från garderoben


några av mina skor. fem par fick jag säga hej då till


lite före-och-efter-bilder


nu är det endast byxor och lite överdragströjor hängades i garderoben.
allt annat skit som klänningar och sånt fick hamna i källaren och i byrålådor.


Ha en fortsatt bra dag. Puss lisa


Kommentarer
Postat av: emp

god damn va skor du har kvinna.. men kanske just för att du e just det också; kvinna..! hehe ;) men bra gjort, man får aldrig nog av en rejäl rensning lite då å då. pöss

2009-03-10 @ 18:24:23
Postat av: lisa

Emp: hehe, fast jag tycker inte att jag har så mycket skor ändå, för att vara kvinna ;)

nej precis. alltid bra :) puss

2009-03-10 @ 18:32:47
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa precajs:) men jag har så svårt att veta när jag ska ha den bara! haha

2009-03-10 @ 18:33:44
URL: http://blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0