Vad gör spädbarnen?

De suger!
mmh.. så står det iaf i vår psykologibok i skolan. fast det sämmer ju.
Min första lektion i skolan idag för iår var psykologi.Gud vad jag tycker det är intressant. Älskar att få dessa Aha-upplevelser. Att få en logiskt förklaring till varför vi människor reagerar som vi gör i vissa situationer.

Upptäckte att studentmössorna hade kommit till skolan också. Det är min uppgift att dela ut dem. Hann inte det idag. Men min klass var så ivriga på dem så jag smet in och hämtade alla kartonger med mössor och delade endast ut till min klass idag. Resten av skolan får jag dela ut till imorgon.

Student år 2009. aaaaaaaaaahhhhh. snartsnartsnart..MIN tur. 5 juni.


Min mössa och visselpipa


Fick även en penna i ett fodral och ett champagneglas som det står mitt namn på.


Vi har bokat lokal nu också för min studentdag. DÅ MÅSTE ALLA MINA VÄRDA VÄNNER KOMMA!!! PAX!


Kommentarer
Postat av: carolina

vilken linje går du? =)

2009-03-17 @ 16:03:03
Postat av: lisa

carolina: jag går it-media i örebro :)

2009-03-17 @ 19:24:05
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: emp

jag suuugeerrr!!! för ja kan inte dyka på din student... bitter... men god damn va goigt att mössorna kommit, känns alltid som ett steg närmre friheten :)

2009-03-17 @ 20:11:30
Postat av: lisa

emp: ah vad fan emelie :( hoppas nästa på att bruce ska ställa in så du kan vara med mig isället! hehe.

yes, det är underbart! :)

2009-03-17 @ 20:42:52
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: madde

vet inte hur jag kom in på din blogg menmen =)

gött att mösserna har kommit. Kan man hämta dom hos dig i skolan när som helst eller? Vi tänkte nämligen åka in till veckan.. =) vilka dagar är du på bauer?

2009-03-20 @ 18:26:31
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0