bang bang, you're dead

min lördakväll?
lugnaste någonsin.
jävligt "vuxet" beslut av mig att stanna hemma och plugga och ta det lugnt istället för att gå ut.
var nere hos moster på dan, där också brorsan och mormor höll till.
Sen blev det att åka hem och göra klart lite uppgifter i Foto och Psykologi.
Senare på kvällen kom helena. Vi köttade räkor, vitlösbröd och bira.
mysmys.
men nästa helg blire fan crazy. om jag får bestämma. är fett sugen på utgång.
bilds..


pluggarn

förresten fick jag massa fina blommor av lärarna och av michelles mamma.
plus biobiljetter. inte dåligt..

Helena hugger in på vitlöksbrödet

chips, choklad och mer öl + filmer

aja.
back to work. bye


Kommentarer
Postat av: fansi

ja den var awesome(: din me verkar de som! ja, me miss u alot :P men i helgen kör vi! pussbabe

2009-05-18 @ 19:14:21
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0