friii som en fågel

de senaste tiden har bloggen varit ett klagoplank för hur mycket det har varit i skolan. men nu, nu är allt klart.
Imorgon sätts betygen och datorerna ska lämnas in, fast vi får tillbaka dem på måndag igen! som tur är, min bäbis får inte vara borta mer än så från mig. haha. jag och den här datorn har blivit goda vänner nu efter tre år tillsammans.  

På torsdag blir det Göteborg med klassen. Ser ut som det kommer bli dåligt väder? vilket betyder att man antagligen kommer att dissa liseberg och sitta på någon mysig krog istället? det märks :)

10 dagar kvar. Det går inte riktigt rätt i munnen än. studenten. ingen mer skola. jobba, med vad? flytta? vart?
aja. det löser sig.
nu ska jag njuta ett tag.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Heeeeej!

Blusen du har på dig verkar skitsnygg! Var har du hittat den? Å brallorna? ;)

Kram Ullis

2009-05-27 @ 09:20:45
Postat av: emp

j-a snyggo! miss u, hörs i helga! pöss

2009-05-27 @ 11:27:31
Postat av: lisa

sv Ullis: Hej! Tröjan är från monki och lacktightsen är från H&M :)

kram

2009-06-02 @ 21:50:15
Postat av: Julia

GALET snygga bilder =)

2009-06-03 @ 14:22:42
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: lisa

sv julia: TACK så mycket :D

2009-06-03 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0