timglas

snart, snart, snart. baaaah. dagarna bara rinner förbi nu.
imorgon är det en månad kvar.. en månad kvar till studenten!  
Sitter hemma på sängkanten nu och försöker ta tag i det nästan omöjliga. Jesusanalysen! det är den uppgiften man har under alla tre år på john bauer fått hört talas mest om och den uppgiften som har fått eleverna att börja bita på naglarna. kanske överdriver lite nu, men sjukt jobbig är den!


Helgen bjöd på en del skojjigheter.
Torsdagen, valborg, grillning i frödingsparken och därefter blev det hoffmaestro i Örebro. guld var det! Jag stod längst fram och jag vägrade att förlora den platsen. Jag kom därifrån blödandes och var blå över hela kroppen. Men det var det värt! fick ju sjunga i micken osv. haha..

Fredagen bjöd på fotboll, hamburgare och lite öl med tjejerna. Lördagen blev det fest igen. Jag skulle inte ut hade jag sagt! Men när jag hamnde på en husfest med sjukt taggade människor kan man inte annat än att hänga på till stattshotellet där Miss li spelade. Såg dock inte mer än 1-2 låtar för resten av kvällen var jag inne på Harrys och trivdes med alla 40+:are, hehe



michelle och jag på frimis


några utan mina blåmärken


fingertoppen var nära på att ryka när jag lagade mat.


jag och natta på väg till statt
in i dimman!


En sliten lisa efter en helgs festande och en mycket konstig lördagsnatt.
aldrig mer kycklingsoppa!!!

/lisutt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0