the end where I begin

Detta har jag suttit och pillat med enda sen jag kom hem från skolan.

Efter skolan så drog jag, carro, helena och emelie till Liqid's uteservering och tog en varsin bärs.
eller ja.. jag tog en och sen var jag tvungen att dra. de andra fortsatte med ölandet.
kände mig inte riktigt avslappnad, viste hela tiden i mitt lilla bakhuvud att det var mycket som skulle göras.
plugg och planering inför JB-galan som är på fredag!!
AAAH., fifan. jag och michelle ska vara konferencierer. Hur ska detta sluta?
men det blir nog kul :)


Helgen blir att spendera hemma, själv. PLUGG. kul liv? men snart är det inget mer på ett bra jävla tag. utan då ska det firas att jag har gått ur skolan och blivit arbetslös.

sova nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0