konferencierer


jag och michelle gick upp tidigt imorse för att göra oss iordning.
sedan fick vi skjuts till SF för att börja förbereda oss och "repa" några sista gånger.


Max var där och styrde upp hela galan.
guld. utan han vette fan asså...


sen var det dags.. vid 13.00 började folk att strömma in.


on stage




Nu är jag hemma efter en hektisk dag. Det var ju som sagt JB-galan idag (en filmgala).
Men allt gick bra iaf :) alla var nöjda och glada.
Jag och michelle glänste med sång, gitarrspelande, studentpepp och annat skoj.
helt sjuk vilka grymma filmer en del har gjort. Så jävla duktiga!
Nu sitter jag hemma själv i soffan. men en öl. jag är helt utmattad.
somnade på bussen hem från örebro förut, vaknade av att busschaffören väkte mig.
Jag var helt borta. Hade åkt förlångt! men jag fick åka med tillbaka igen. 

länge sen jag bara satt hemma en fredagskväll helt själv. men idag vill jag inget annat.
Nu blir det nog en film att somna till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0