viva la rida

jag känner mig som en pömsig liten fölunge.
pömsig eller?
he, jag är trött helt enkelt. gick upp ovanligt tidigt idag för att vara jag.
09.00 var jag nyduschad och klar för avfärd mot kga.
jag och jennifer tog en sväng in till lasarettet.
efter de åkte vi till ica och köpte med oss lite frukost till Jonna.
där satt vi sen och sölade. sen åkte vi och kollade på Jonnas nya lägenhet.
Helt fantastiskt fin.. eller ja, den kommer bli de iaf.
än så länge är den bara stor och tom. men kommer bli gör bra!!

därefter åkte jag till stallet.
måste bara berätta om mitt moment jag hade där idag.
Red ut. Satte i mp3:n i ena örat (bara i ett givetvis för att höra bilar osv med andra örat)
det började skymma och snön låg som vitt pulver över träden och gärdena.
efter 30 minuters skritt och trav så bestämde jag mig för att ta lite galopp för att hinna tillbaka i tid innan det blev helt svart ute.
skänklade fram till galopp sedan flöt det bara fram :)
galopperade på en stig i skogen, kom ut brevid ett gärde där massa råddjur började springa ikapp bredvid oss.
jag njöt, Coldplay spelades i ena örat och tillslut kom jag på mig själv sittandes och fnittra för mig själv i sadeln.
kan någon förstå min glädje då? hehe




Kommentarer
Postat av: mh

du är så himla snygg! älskar din stil:)

2009-11-12 @ 20:34:09
Postat av: Jenn

Haha, "tog en sväng till lasarettet" :P tack för idag hjärtat.

Pusss

2009-11-12 @ 21:40:53
Postat av: lisa

sv Jenn: som att vi brukar svänga förbi där :D haha. tack själv. Heart!



sv mh: mh.. snälla söta du, tack :$

2009-11-12 @ 21:47:47
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0