en bra helg

hejhejhej.

helgen har jag spenderat i underbara Stockholm.
jag och pappa åkte upp och hälsade på Brorsan som har flyttat till en tvåa vid Globen.
ett riktigt mysigt ställe. nu ska jag åka upp ooofta.

Fredag;
Jag och pappa följde med Tim till hans jobb i Gamla Stan.
Där var det vinutlottning och så bjöds det på vin/öl/tilltugg.
Vi lyckades vinna 7 flaskor vin sammanlagt. hehe.
Huuur trevligt som helst. Brorsan har verkligen bra jobbarkompisar!

Efter det tog jag med mig en flaska rött och åkte hem till Fanny.
Cicci kom också dit en stund.
Framåt småtimmarna svirade jag och Fanny in till stan.
och på något jävla vänster lyckades vi hamna på White Room, VIP.
det var en upplevelse. hahaha.
vid halv fem värkte det i fötterna och hungern var ett faktum.
Tunnelbanan till Slussen för att trycka i oss Mcdonalds.
sedan blev det taxi raka vägen hem till fanny och sussa.


från tims balkong


vimmelbild från i fredgas på white room.

Lördag;
Kortfattat räcker det med att skriva att den dagen var seg. jag var seg.
in till stan och hittade mig en vinterjacka.
sedan blev det hem till Tim, deckade på soffan efter en pizza.
senare på kvällen kom massa kompisar till Tim.
de drack, men jag var lugn.
så när de drog vidare var jag kvar och bäddade ner mig i soffan till en film.


per, håkan, fredrik & emil


per, fredrik, emil & brorsan


Helgens bästa;
Gratis inträde tack vare dialekten. WOHO, gööttt däää


/Lisa Maria Aronsson


Kommentarer
Postat av: fani

"Fanny likes this"



(;

2009-11-03 @ 21:47:17
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: lisa

sv: Facebook sätter spår i oss alla :D

GILLA!

2009-11-03 @ 22:14:21
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0