Lisas ulla

Inatt drömde jag om Ullared hela natten.
Allt hände på ullared och alla var där.
Jag var med om ett råd, fyndade diverse saker & kläder, åkte berg-och dalbana osv osv.
Sen så väcks jag av att telefonen ringer.. det var Anette.

Jag - Hej Anette. vad görs? 
Anette - Hej Lisa! Jooo du, tänkte kolla med dig om jag ska köpa med ett par ridbyxor åt dig från Ullared.

Visste först inte om jag var vaken eller om jag fortfarande sov. Men jag ville ha ett par iaf, så får väl se om det dyker upp ett par här hemma imorgon, eller om det bara var en crazy dream.

Annars idag har jag gjort köttfärssås, åkt in till Karlskoga och fynade på H&M, sen träning och efter de lite häng med mina godingar.

tänkte att jag ska slänga upp lite bilder på mina onödiga (men ändå så nödvändiga) grejer.
 


en halsduk, kanske inte så nödvändig, men jag älskar halsdukar.
skulle jag vara ett klädesplagg så skulle jag vara just en halsduk


min näst nyaste halsduk som jag bad mormor sticka åt mig:)


paljettshorts


och lite sånt där som alltid går åt.
+ ett jättegulligt hårband.

Nu ska jag sova, natti


Kommentarer
Postat av: sara

vilket nr har du på din foundation? :)

2009-11-24 @ 12:18:31
Postat av: lisa

sv: På den nya jag köpte har nr 26, tror det blir bra :)

2009-11-24 @ 14:22:43
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: sara

honey beige heter den va? du är himla vacker.

2009-11-26 @ 04:41:51
Postat av: lisa

sv: Ah det stämmer. Men oh, tack söta du :$

2009-11-26 @ 10:17:27
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0