pepparkakshjärtan

Det har jag gått och knaprat på hela kvällen.
Julmust och papparkakor. Snön faller utanför fönsteret.
Tror banne mig vintern kommer över mig med stormsteg.
jag hinner inte rikigt med.
Med vintern kommer ju också julen. det enda positiva.
Jag är ingen vinterflicka. Jag är inte den där coola snowboardbruden du ser i backen..
nej, jag håller mig heller inne i värmen och slurprar glögg.
Torr mark under mina fötter och varma vindar mot kinderna vill jag ha!


Idag har jag krattat löv i tre timmar i snöyran. kändes lite konstigt?
varit i stallet och ridigt ut med Anki, vi räjsade i skogen :)
tog en promenad och lämnade ett kuvet i den gula lådan.
imorgon blir det stallet igen (big smiley)
sen efter de blire örebro (pepparkaksHJÄRTA)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0