socks



idag har jag krattat löv igen.
just löv it.
sen blev det att åka till stallet med moster.
hon skulle hoppa på Robin idag för första gången .
hon ramlade av, hahaha. eller ja.. snarare gled av. sjuk roligt.
men det är inte så jävla lätt alltså.
jag hoppade upp sen. var så länge sen jag hoppade.
det är ju helt fantastiskt roligt alltså.. sålänge man håller sig kvar.
ska till stallet imorgon igen. då ska det bli en lång och mysig uteritt.
när jag kom hem från stallet stod maten serverad. pasta och pastasås + äppelpaj och vanljsås.
nu är jag nyduschad och ska snart iväg och se på de desperata husfruarna.

ha de gött.

Adele - Hometown glory


Kommentarer
Postat av: caroliiin

Väärt :D han turnerar ju med winnerbäck nu så den 12 december i örebro!

2009-11-10 @ 19:32:29
URL: http://needtogetsome.blogg.se/
Postat av: caroliiin

Ja, det tycker jag också! :D

2009-11-11 @ 03:43:59
URL: http://needtogetsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0