tio noll noll



såhär har jag legat hela dan.
iaf fram till klockan sex, sen tyckte jag det var dags att slänga av sig morgonrocken och ta en dusch.
försöka bli människa igen.
det har varit en tråkig eftermiddag.
när jag har tråkigt så äter jag, så jag passade på att göra mig något smarrigt.
pannkakor. laktosfira givetvis. med glass (också laktosfri) och bär.
sen kom nattis och linn förbi och räddade min kväll.
vi kollade på gamla kort och myste i soffan till diverse tvprogram.

match imorgon, i fucking åmål, därför denna tråkiga lördag.
hoppas vi inte har några mer matcher på söndagar.
vi har försökt att lägga matcherna på lördagar just för att vi ska kunna dricka öl i bastun efteråt följt av utgång.
haha, den nivån ligger vi på. helt underbart.
men imorgon är det första seriematchen. jag ska inte sticka under stolen med att jag är lite nervös
har ju inte spelat länge alls. vill inte sabba för laget vafan. GAAAAH.





måste försöka sova snart.
ska upp tidigt imorgon (enligt mig själv)
samling klockan 10.noll noll
hur fan ska detta gå? känns som jag har sovit hela dan.
och gjort av med någon energi har jag inte heller gjort.
bra lisa!!!

aja,, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0