nu ska de bli skönt att sova.

en fullspäckad dag.
först promenad ner till Mässen tidigt imorse.
jobbade tre timmar.
Match i Deje. förlust med fyra mål.
direkt tillbaka till Mässen eftersom Degerfors tog sig vidare till superettan idag.
så var med och serverade osv.
där har det varit hålligång heeela kvällen.

jag har ont i benen, fötter och huvudvärken börjar smyga sig fram.
Anette och jag agerade chaffisar och tryckte in massa folk i bilen som vi
körde vidare till efterfest.

kom hem nu.
jag och Anette smet ifrån festen.
men jag lämnade mina könor kvar där..
jisses vad roligt det ska bli o få höra allt imorgon. haha
(hoppas att jennifer har haft en extra bra kväll som nybliven tjugoåring)

nu blire sängen och imorgon ska jag aldrig gå upp! fyfan vad skönt de ska bli o sova.



natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0