snart fyller Jennifer systemet

Efter firandet med släkten så åkte och jennifer ner och hejade på lill-junkens innebandymatch.
Efter det en svängde förbi Berg-tösa sedan vidare hem till Henkes föräldrars hus där det var gäng häng på hög nivå.
jag blev dock kostvarig.
åkte hem och fyndade kräftor i kylen och lite vitlöksbröd i frysen. as gött, ville aldrig att det skulle ta slut!!! 
 
snart sängen. upp tidigt imorgon, gå ner till mässen och jobba ca tre timmar. Gå till valla för samling,
åka till Deje på match. Hem fort och jobba, om Degerfors vinner imorgon vill säga, då ska de fira på mässen efteråt och då ska jag var med och servera osv.



Nattis, jag & Jennifer.


Om ca 30 minuter fyller världens bästa J år!
Jennifer/jenni/ljunkan/snurpis/norberg.. ah, kärt barn har många namn.
skulle kunna skriva en hel uppstats om dig och vad du betyder för mig..
MEN, det gör jag inte, inte idag :)
räcker med att skriva att jag älskar dig och hoppas att du får en superbra födelsedag imorgon.
Nästa helg ska vi fira sönder!!!!

Love L


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh vännen, nu gråter jag ju :)

Du är helt underbar. Älskar dig.

Puss!

2009-10-18 @ 13:50:02
URL: http://bluue.blogg.se/
Postat av: lisa

puss på världens bästa snurpis! <3

2009-10-19 @ 01:13:03
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0