Grymt

Jag och ett bra jävla gäng var på kryssning från tors-fre.
Något som blev så sjukt jävla lyckat!!
Hade grymt roligt, och så fort jag tänker tillbaka på vissa tillfällen som hände på båten så får det mig att börja skratta lite tyst för mig själv.

Bland annat;
Våran egna neger, Eric, kommer utspringandes från hytten med en något berusad Nathalie Folkesson efter sig. Nathalie håller i en utav Nattas kryckor som ett spjut i luften och skriver "STYCKA NEGERN" över hela korridoren. haha

Eller..
När nattis får för sig att slå Heden i magen och han klagar på att han får ont i tinningen.

Eller..
När vi klockan sex på morgonen hittar en kille som liknade en bodybuilder och vi låter honom bära upp lilla Tifa. haha

Eller..
att vi fick en gruppbild tillsammans med hela Hoffmaestro.



Går egentligen inte att återberätta såhär. 
men grymt var de
Tack mina vänner! 




Ha det bra.
puss lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0