Love me to pieces

Jag börjar få ordning på en riktigt bra spotifylista nu.
enligt mig själv iaf.
Helena är nog den enda personen som kan hålla med mig till fullo.
Hon och jag har alltid kunnat delat musik med varandra som vi älskar.
Idag har jag lagt till några Erik Hassle låtar. Gillar hans album.
kanske inte helena gör dock?!

Idag har jag klippt gräset i 2 timmar.
nu blire att åka ner till Nattis och vänta in att handbollsträningen ska börja.
ah, hör och häpna. jag ska vara med och träna.
Var med i onsdags för första gången.
Helt sinnes vilken träningsverk jag hade i torsdags. och i fredags.
men kul som tusan var de.
Spelade ju handboll i några månader för ett par år sen.
men valde att statsa på fotbollen istället.
fast belv inget med den karriären heller, hehe.




The mars volta - since we've been wrong
Antony & the johnsons - Hope there's somebody




Kommentarer
Postat av: HELENAWAZAZZAZA!

BRA DÄR LISAN!

bara för det ska jag kika upp den dära erik hassle just nu!

2009-09-09 @ 12:56:53
Postat av: lisa

sv: haha gör så gumman.

2009-09-09 @ 17:02:49
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0