sax, klipp klipp

hej
tänkte skriva nått.
men glömde, hm
 
eller jo, en nyhet har jag
mina band är borta. mina festvalband från min högra handled.
det älsta jag hade har suttit där i över två år.
hehe härligt.

men de var inte bara fyllda av smust och svett. utan också massa fantastiskt roliga minnen.
varje band hade en liten berättelse.
de var även ett bra samtalsämne.
de har lett till många konversationer med olka männsikor.

lite konstigt att se hela handleden nu.
innan bandens tid så var den fylld med läderband.
men välkommen ut i friheten lilla handled.



Jag blundade och mamma klippte.
hehe


men jag ska spara er. puss. rip



Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS HÄ HÄ /Ljunkiiiiii

2009-09-16 @ 17:22:15
Postat av: lisa

HÄ HÄ SKOJA

2009-09-16 @ 23:10:14
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0