dreams



fick bli en varmdusch när jag kom hem.
drömde mig bort och låssades att jag låg i ett badkar oringat av levande ljus och mysiga dofter.
Sen lite orkestermusik på det.
jag har börjat lyssna på det.
Ni vet den där musiken som är i bakgrunden till alla filmer, den man inte tänker på men som egentligen gör hela filmen.
Det lyssnar jag på, ibland. Nu faktiskt.


nu ska jag försöka falla in i en god natts sömn. fan vad gött.
Drömde föresten om att jag skulle springa två varv runt letälvsskolan inatt, under 4 minuter.
Jag sprang o sprang men kom knappt ingen vart.
skitdrömmar, varför blir det så? aja, natti



Kommentarer
Postat av: Natta

Haha vad snäll du är! För snäll! Hahaha.. jag hade ju dött av flabb om jag hade fått sett mig själv :P

2010-04-06 @ 23:46:03
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0