en söndag






Efter att ha hjälp moster i trädgården, tvättat bilen, ätit tacos på altantrappan och tagit en promenad till mormor så möts
jag av två väldigt trötta herrar, halvdöda i mormors divansoffa.
påskhelgen var det visst.
Men efter att ha panikätit påtok för mycket mat hos mormor så var jag inte så mycket sämre själv.


Annars ikväll har jag träffat mina goa tjejer.
tog en joggingrunda också.
sen kom fanny.. ångrar det lite nu såhär i efterhand. jävligt onödigt..
eller ja. superkul att träffa henne innan hon åker tillbaka till sthlm, men vårat möte slutade inte så bra.
slutade ganska pissigt faktiskt. Idioten heter fartkamera



Kommentarer
Postat av: fanny

mmmm. vad tyfiskt det känns. jävla idioti det där med fartkameror.



kul att se sig iallefall <3

2010-04-05 @ 02:12:32
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0